Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade je obvykle 2-4 pracovné dni.
Ak chceš skontrolovať, či bola tvoja objednávka prijatá správne, môžeš si ju otvoriť v potvrdení objednávky, ktoré ti zašleme na e-mail. V prípade, že máš zákaznícky účet, sa môžeš jednoducho prihlásiť na stránke pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. V sekcii »Zákaznícky účet« nájdeš prehľad všetkých svojich objednávok.
Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho samozrejme bezplatne vrátiť späť, s uvedeným dôvodom pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom, ktorý si si zvolil/a ako spôsob platby. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze.
Naše produkty zasielame nášmu logistickému partnerovi, ktorým je Slovenská pošta alebo zasielkovňa.
Náklady na dodanie tovaru hradíme my. Poštovné je teda úplne zadarmo.
Je pre nás dôležité, aby tvoja objednávka dorazila čo naskôr. Preto sa vo výnimočnom prípade môže stať, že objednávku rozdelíme na niekoľko balíkov a tým zaistíme, že dostaneš objednané položky čo najskôr.
Momentálne je možné doručiť náš tovar v rámci Slovenskej republiky, Českej republiky, Nemecka, Rakúska, Holandska, Belgicka, Švajčiarska, Poľska, Maďarska, Rumunska, Chorvátska, Slovinska, Litvy, Lotyšska, Estónska, Švédska, Fínska, Dánska, Írska, Francúzska, Španielska a Talianska. Doprava zdarma platí len pre SR.